Pytania FAQ

 

Czy wasze świece sojowe są bezpieczne ?

 

⋅ Wszystkie nasze świece są wykonywane ze 100% naturalnego wosku sojowego z dodatkiem kompozycji zapachowych, które posiadają certyfikat IFRA. 

Tak! Są bezpieczne dla dzieci i zwierząt.

 

Czy wasze świece intensywnie pachną i co na to wpływa?

 

⋅ Z setek testowanych przez nas kompozycji zapachowych, wybieramy te najbardziej wyraziste i najbardziej intensywne, właśnie po to, aby sprostać największym oczekiwaniom.
Jeśli chodzi o intensywność naszych świec, każdy nos czuje zapachy inaczej i dla każdego mniej/bardziej intensywna znaczy co innego. Natomiast wszystkie nasze świece są bardzo wyczuwalne po odpaleniu. Duże znaczenie ma zapewnienie odpowiednich warunków świecy (m.in niepalenie przy otwartym oknie, w przeciągu) a także wielkość pomieszczenia.
Jeśli masz jakieś wątpliwości, zachęcamy do kontaktu :)

 

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

 

⋅ Niestety nie ma takiej możliwość. Dostępna jest wysyłka kurierem lub do Paczkomatu, wyjątkiem jest dowóz przez nas na terenie Jeleniej Góry.

 

Jak długo muszę czekać na zamówienie?

 

⋅ Standardowy czas realizacji Twojego zamówienia wynosi 24 godziny, ale w wyjątkowych sytuacjach czas może się nieznacznie wydłużyć, szczególnie w przypadkach nieszablonowych takich jak figurki czy personalizowane świece.

 

W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

 

 Nie potrzebujesz rejestrować konta, by móc złożyć zamówienie w naszym sklepie.

 

Odrzucono moją płatność, co zrobić?

 

⋅ Jeżeli z jakiegoś powodu nie udało Ci się opłacić zamówienia, możesz złożyć je ponownie. Wcześniejsze zamówienie zostanie anulowane. W razie pytań skontaktuj się z nami! Szybko pomożemy :)

 

Czy mogę zwrócić bądź wymienić zamówiony towar ?

 

⋅ Rozumiemy, że wybór zapachów lub produktów tylko i wyłącznie poprzez opis może być wyzwaniem. Możesz zwrócić lub wymienić zakupione produkty, a my je przyjmiemy i zwrócimy środki bądź wymienimy na inne w zależności od Twojej decyzji.
Oczywiście produkty muszą być w stanie nienaruszonym bez żadnych śladów użytkowania i w oryginalnych opakowaniach.

 

Czy wysyłacie towar za granicę ?

 

⋅ W naszym sklepie online nie znajdziesz takiej opcji ale jeśli bardzo Ci na tym zależy skontaktuj się z nami. Omówimy szczegóły indywidualnie i postaramy się pomóc.
Dane kontaktowe do nas znajdziesz w zakładce KONTAKT

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl